vineri, 8 februarie 2013

The other me

Astăzi a fost o zi frumoasă, a fost o liniște interesantă, artistică. Mi-a plăcut liniștea pe care am simțit-o după atât timp . . iar în liniștea aceasta nu se auzea decât el, atingând cerul cu vârful buzelor. Atât de departe a ajuns, îl invidiez căci a ajuns acolo înaintea mea. Cândva îl voi intrece.

Îl cheamă Cristian, e băiat și e deștept. Este scund, dar are gânduri mari. Cât oare îmi va sta în umbră? Poate peste 10 ani va trăi și el.

Mă uit în oglindă și îl văd pe el, nu vreau să semănăm, de aceea îl las pe el să fie perfect.





P.S.:  - - - Victor Brockis
VB: Can a beautiful person ever fall in love with an ugly person?
Dalí: Every time, every time. In le subconscious you fuk ugly people, never beautiful, because la libido always desires something repulsive.
VB: How do you feel about your life before you were impotent?
Dalí: There was never much pleasure in sex because it is more disagreeable than agreeable.
VB: Is that because of the emotional involvement with people?
Dalí: No, no, no, because le sensation is not so interesting, you know?
VB: Did you like sex when you were young?
Dalí: No. I was afraid of sex.

2 comentarii:

Say something ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...