sâmbătă, 23 martie 2013

Străinul Perfect

Astăzi am întâlnit străinul perfect. Nu mi-a spus nici "bună", nici "pa" căci i-a fost de-ajuns printr-o privire să mă facă să-l ţin minte pentru tot restul zilelor . . şi ce mai privire.
Acum păşesc încet în realitate şi nu-mi văd ochii nicio figură ce pare a ieşi din tipar. Cu regret, îi înşel prosteşte chipul. Amintirile cu el îmi sunt înceţoşate, iar importanţa lui scade cu fiecare secundă, dar chiar de nu i-am reţinut înfăţişarea, îi sunt recunoscătoare pentru că mi s-a arătat.

O rază de soare a fost de ajuns să-mi încreţească obrajii, iar căldura ce-o simţeam pe piele se strecura până la inimă. O rază de soare a fost de-ajuns ca să îl uit.






P.S.: Când vechiul soarele a apus, m-am delectat din noua lună.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Say something ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...